Hymph. Ärsyttää ja potuttaa ihan potusti. Taas mua sanotaan wnb. Tai siis wnb-heput sanoo mua wnb. Se potuttaa todella suuresti. Ei ne mua haukkuvat ihmiset oon mun pään sisällä käyny, arvostelevat vaan sen takia et satun kuunteleen aina välillä räppiä. Aika paska fiilis. Mun ei anneta olla mä. Mua koitetaan saada samanlaiseksi kuin muut. Minulle tulee patoutumia, koska en saa olla oma itseni. Ainoastaan täällä omassa huoneessani angstatessa saan olla 100% oma itseni. Mun ystävätkin taitavat luulla minun olevan samanlainen kuin he. Ja ärsyttää, kun kanssani soittavan pojat haluaisivat heittää minut helvettiin. En ymmärrä, miksi olen heidän mielestään niin vastenmieleinen. Ja tuntuu, että he luulevat minun hyökkäävän joka ikisenä hetkenä lääppimään heitä. Vaikka en todellakaan aio tehdä niin. Ehkä he suhtautuvat minuun myönteisemmin, kun hoidan vaan soitto/lauluhommani hyvin enkä mutise paljoa mitään. Elämäni ei todellakaan tunnu elämisen arvoiselta. Etenkään nyt, kun en saa edes kirjoitettua mitään. Koitan nyt angstipaskailla hereillä vielä jonkin aikaa.