Nyt on taas sellainen olo, että kaikki maailman ongelmat ovat minun vastuullani. On minun syyni, että maailmassa on todella pahoin masentuneita ihmisiä, jotka lopulta päätyvät tekemään itsemurhan, ja riistävät niin itseltään mahdollisuuden vaikuttaa maailman asioihin, vaikka kyllähän sitä jokainen elämä vaikuttaa jollakin tavalla. Jos sinua ei olisi, ystävilläsi ei ehkä olisi ystäviä, vanhemmillasi ei olisi noin ihanaa lasta, sekä kaikki sinut tuntevat henkilöt voisivat jäädä paljosta paitsi. Tällaisina hetkinä haluaisin psykologiksi, koska silloin voisin oikeasti vaikuttaa ihmisten elämään, ja auttaa ihmisiä. Tiedän itse vanhempieni kautta, miten tärkeä henkilö psykologi on. Minut tuntevat ihmiset voisivat ihmetellä asiaa, koska itse en missään nimessä suostu puhumaan millekkään psykologille, mutta se nyt johtuu luonteestani. Jos ei muuta, niin voinhan vaikka luoda sähköpostin, johon ihmiset, joilla on paha olo, voivat tilittää asioitaan. Hei, sehän kuulostaa jopa ihan hyvältä idealta! Jopa minunkaltaiseni ihmiset voisivat silloin tilittää asioitaan, koska olisin kuitenkin tuntematon, ja voisin tarjota lohdutusta, rohkaista jossakin asiassa, ja olen ihminen, joka ei anna sellaista tyhmää mummohömpötystä, vaan asioita, jotka oikeasti piristävät. Itseäni ajoittaisen pimeyden keskellä on valaissut esimerkiksi mukavat ja rakentavat kommentit ficceihini, jotka on kirjoitettu mukavaan sävyyn. On ihanaa, jos huumoritekstiksi tarkoitettuun tekstiin kirjoitetaan, että nauroi tätä lukiessaan. Tällaisina hetkinä, kuten nytten, tunnen kyllä omantunnonpistoksen, jos tekstini saa jonkin itkemään. Onhan se hyvä, jos saa vaikutettua lukijan tunteisiin, mutta silti.

Odotan aivan kamalasti joulua. Joka kerta, kun saa avata uuden kalenteriluukun, hihkun suorastaan riemusta, että joulu lähenee. Samalla kyllä kasvaa myös huoli siitä, ettei ole vielä kaikille joululahjoja. No, onneksi ne kerkiää vielä tehdä.

Olen löytänyt uudelleen kitaran. Kitaransoitto on ihanaa, ja aika helppoa. Osaan soittaa jo Kotiteollisuuden Tämän Taivaan Alla, ja Minä Olen - kappaleen intron. Stairway To Heaven on sellainen kappale, jonka aion opetella soittamaan, koska isäni esitti tällaisen toiveen, kun osti minulle kitaran. Ja Stairway To Heaven on upea kappale, voi että, miten ihanaa sitä olisi soittaa ja laulaa yhtä aikaa.

Tuntuu, että olen pettänyt blogini, kun en n. kuukauteen kirjoittanut tänne mitään. No, sen voin sanoa, että netti oli poikki kaksi viikkoa, ja meinasin, että kirjoitan tänne vasta, kun olen saanut villapaidan valmiiksi, mutta nyt tuli tällainen fiilis, että pitää tänne tulla kirjoittamaan. Hyvää joulunodotusaikaa sinulle, joka mahdollisesti lukee blogiani :)