Helvetti. Mä en jaksa enää. Erehdyin laittamaan kopsiin porukkahaasteen, ja nyt menetän mielenterveyteni sen takia. Eikä asiaa auta sekään kovin paljoa, että mulla on eilisillasta lähtien pidellyt lämpöjä hieman yli 37 asteen. Kyllä mun olotila on nyt niin mahtava.

Mun ystäväki heittäyty ihanaks tiistaina. Se rupes mulle valittamaan siitä, että en osaa arvostaa sitä, mitä mä osaan. Se väittää, että mä muka osaan soittaa koskettimiakin. Ja paskat. Pikkasen osaan pimputtaa. Angels don't killin osaan nyt soittaa kokonaan. Downfallissa on vielä paljon hiomista, vaikka siitäkin osaan melkein kaiken. Sit mun frendi vielä rupes turisemaan siitä, että mun haaveet on kohtuuttomat. Että oon aika paska, kun en ajattele olevani onnellinen, jos löydän hepun itelleni, seukkaan sen kaa, meen loppujen lopuks naimisiin ja saan pari penskaa. Ei se mulle riitä. Se mun kaveri on mua vuoden vanhempi, mutta kohtelee mua ihan kuin olisin puoli vuosisataa nuorempi. Se jaksaa vaan valittaa, että mulla ei aika riitä sille, kun mulla on niitä mun oikeita kavereita, jotka pitää niistä asioista, mistä minäkin. Ai onko mulla? Ei tietääkseni. Kukaan täällä korvessa oleva ei ymmärrä mun ajatuksia. Yksi henkilö saattas olla. Mut mulla ei oo välit kunnossa sen kanssa. Siitä mä oon ärsyttävä. Luulee mua sellaseks paskaks pissikseks. Mut oikeesti oon sen aatetoveri. Se on meidän koulun ainoa gootti. Mä haluaisin pukeutua samalla tavalla kuin se, mutta sitten mua pidettäisiin tärähtäneenä. Ihmiset ovat todella ahdasmielisiä täällä mun kotiseudullani. Kaikki itsetehtykin on niistä paskaa. Ei sais olla erilainen kuin muut. Goottiuteni saan pitää pääni sisällä vielä neljä vuotta. Sitten, kun asun omassa asunnossani Kuopiossa, voin käyttäytyä ja pukeutua miten haluan. Nyt on vielä pakko kestää tätä julmaa yhteiskuntaa ja sukulaisiani. Ei oo elämä reilua. Mua vituttaa vieläkin se bändihomma. Sinne meni nimittäin silloin mun viimeisetkin ymmärtäjät. Jorkin kanssa pystyin sentään puhumaan musiikista. Se on samalla tasolla kuin minä.

Nyt vituttaa entistä enemmän. Muutama ihana tyyppi päätti jo netin välityksellä ruveta isottelemaan. Ärsyttää. Lähden tästä kohti sänkyä. Good night everyone!