Perkele. Taas mä oon onnistunu tekemään jotain paskaa väärin. Siis ei vittu. Mä en osaa ees tehdä mitään järkevää, vaan kaikella mun tekemisellä onnistun muita loukkaamaan. Että oon minäkin vitun hyvä ihminen. Onnistuin keväällä pilaamaan yhden ystäväni kevään, ja sain hänet itkemään. Ja nyt sitten loukkaan vahingossa toisia sillä, että sakoilen senoissa ja kirjotan asiani väärässä muodossa. Ja kukaan ei pidä ees mun kirjotuksista. En saa positiivista palautetta ollenkaan, pelkästään negatiivista tai sitten en saa ollenkaan. Helvetti, kun mulla on paha olo. Mä en ikinä onnistu missään, mitä mä yritän tehdä. Yritin olla tän päivän pirteä ja iloinen, mutta nyt sekin meni pieleen. Taas mä istun tässä koneen luona kirjoittaen kyyneleet poskia pitkin valuen. Olen paha ihminen, sille ei voi mitään. Kaikki ymmärtää mut aina väärin. Ja kun yritän ilmaista iloani ja tunteitani laulamalla, minulle valitetaan, että se häiritsee.

Kaikki mun tavat ilmaista itseäni ovat vääriä. Kirjoittaessa valitetaan juonen puutteesta yms, laulaessa melusta yms. jne. Tuon asian takia musta tulee hieman patoutunut ja masentunut. Olen välillä myös hieman maanisdepressiivinen.

Mä en oo viettäny ikinä lapsuutta. Jo pienestä pitäen mulla on ollu ihan hirveä vastuuntaakka, mun on odotettu toimivan kuten aikuinen vaikka en ole henkisesti vielä valmis. Tuosta ehkä johtuu lapsenmielisyyteni, ja se, ettei minulla oikein ole huumorintajua. Ei hemmetti, nyt pitää mennä nukkumaan. Kirjotan joskus myöhemmin lisää paskaa